По време на автосалона в Токио, Toyota ще представи две концепции, които са по-скоро насочени към американският пазар което ни кара да мислим, че имат не малки шансове за внедряване в серийно производство.
Първата концепция на която ще се спрем е наречена Land Cruiser SE и представлява пълноразмерен SUV модел с дължина от 5.15 метра и междуосие от 3.05 метра. Моделът може да се разглежда като наследник на Toyota Grand Highlander, от колкото на Land Cruiser / Prado, тъй като легендарният модел на марката поема по малко по-различен път или по-скоро, там където няма такъв с нейните отявлени офроуд качества.
Видно е, че Toyota Land Cruiser SE няма да има претенции на всъдеход, но не трябва да се подценяват неговите качества на проходимост въпреки че е насочен предимно за асфалтови трасета. Според оскъдната информация моделът разполага със самоносеща каросерия от нов тип с интегрирани батерии, които захранват два електромотора задвижващи четирите колела.
Снимки на интериора все още не са разпространени, но той ще предлага разточително място за 7 човека и наличие на най-новите технологии за свързаност с която марката разполага. Интересно е да се види дали дизайнерите са прибягнали до цифров панел разположен от край до край на арматурното табло или са заложили на множество дисплеи от плаващ тип, включително и такива които играят ролята на странични огледала.
Другата не по-малко интересна концепция е наречена просто EPU и представлява средноразмерен пикап с габарити близки до тези на Ford Maverick, което показва, че японците отново са готови да изненадат американците неподготвени на тяхна територия.
По подобие на Land Cruiser SE и тук наблюдаваме монококова каросерия с двойна кабина която предлага място за 5 човека. Товарният отсек е съобразен с предпочитанията на потребителите с активен начин на живот и разполага със заден капак, който дава възможност за удължаване на товарното пространство посредством своята релсова система.
Toyota UPU Cocept не крие своят интериор, който по всичко личи е готов за серийно производство. Той е издържан в минималистичен стил с два OLED дисплея пред водача за инструменталният панел и инфотайнмънт системата и практично табло подобно на рафт. Воланът също прави впечатление със своята нестандартна форма взаимствана от самолетостроенето, по подобие на опционалният волан в Toyota bZ4X.
Техническите параметри и тук остават в тайна, като производителят дава информация с общи приказки за нисък център на тежестта, стабилност при управление и комфорт за возене непознати в този сегмент.
Няма коментари:
Публикуване на коментар