Новият модел на Dongfeng е оборудван с литиево-желязна батерия, чиито капацитет не се съобщава, но става ясно, че времето за зареждане от 30 до 80%, няма да отнема повече от 28 минути. За задвижване е предвиден електромотор с мощност 218 к.с. задвижващ задните колела. Предвидена е и по-мощна версия с 272 к.с., а за тези които търсят още повече мощност е налична двумоторна версия и задвижване на четирите колела с обща мощност от 544 к.с. Предвижда се и версия с удължен пробег, която ще разполага с ДВГ, който ще играе ролята на генератор за батерията.
Интериорът все още не е разкрит, но там се очаква голям 15.6-инчов централен дисплей от плаващ тип за инфотeйнмънт системата и 10.3-инчов цифров инструментален панел пред водача. На борда място ще намира и гласов асистент с изкуствен интелект и пакет от асистенти подпомагащи шофирането, позволяващи движение в автономен режим от ниво 2+.
Няма коментари:
Публикуване на коментар