вторник, 7 март 2023 г.

Xpeng P7 с фейслифт

 Според китайските стандарти представеният преди три години конкурент на Tesla в лицето на  Xpeng P7 е вече остарял и е подложен на известна модернизация, която трябва още повече да наруши спокойствието на американската марка, която от своя страна свали драстично цените на своите продукти за да си върне лидерските пазарни позиции в Китай. Външно обновеният Xpeng P7, трудно може да бъде различен, но при внимателно вглеждане откриваме нови по-малки предни светлини чиито размери е освободило място за наличието на още два лидара за автономната система на шофиране на Xiaomi, която покрива 3-то ниво. Дизайнът на джантите също е променен, а цветовата гама за каросерията е увеличена с няколко нови цветове. 

В интериора също откриваме известни разлики, като веднага прави впечатление новият волан с две спици, който идва директно от Xpeng G9. Дизайнът на централният тунел също е нов, а предните седалки са с подобрена странична опора. Инструментариума продължава да разчита на 10.2 и 15-инчови дисплеи, но контролният чип е нов, а гласовите функции са увеличени. 

За разлика от леките промени в интериора и екстериора, то промените в механиката са по-обхватни. Версията с един електромотор мощността е увеличена на 276 к.с., а топ версията с два електромотора и задвижване на четирите колела има на разположение 472 к.с. Това съответно се е отразило и на динамичните характеристики, като сега най-мощната версия на Р7, ускорява до 100 км/ч. за 3.9 секунди. Производителят обаче спестява най-важната информация, тази за батериите и автономията, които също ще бъдат с увеличени параметри, но не се споменават с колко. Настоящата версия на модела се предлага с батериите чиито капацитет варира между 60.2 и 80.9 кВтч., които осигуряват автономия от над 600 км. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар