Няколко месеца след представянето на предпроизводствената версия на Hozon Neta S, китайската марка разпространи и първите официални снимки на серийният електрически седан, чиито продажби трябва да започнат в края на лятото. Разликите в дизайна не са големи и се свеждат единствено до леко промененият дизайн на броните.
Hozon Neta S е базиран върху новата платформа на марката, която е може да се предлага с BEV или ЕREV задвижващи системи. За задвижване електрическата версия разчита на един или два електромотора с мощност от 231 к.с., чиято автономия в най-добрият случай ще възлиза на 710 км. Версията с удължен обхват ще разполага и с двигател с вътрешно горене, който явно ще служи като генератор на батерията, чиито параметри също не се споменават. При нея с едно зареждане на резервоара и напълно заредена батерия ще могат да бъдат изминати до 1100 км. Hozon твърди, че консумацията на електромоторите при електрическата версия, няма да надхвърля 12 кВтч./ 100км., а това от своя страна означава, че капацитета на тяговата батерия няма да бъде по-голям от 90 кВтч.
Днес за първи път имаме възможност да видим и интериора на електрическият седан. Налице са висококачествени материали, богато оборудване с цифров инструментален панел пред водача, огромен свободно стоящ портретно ориентиран дисплей за инфотайнмънт системата и трети широкоекранен дисплей пред спътника до водача, който по време на движение може да сърфира в интернет и дори да гледа филми. Системата за свързаност работи под 5G режим, а системата за добавена реалност с HUD дисплей ще се предлага серийно, както и озвучителната система която разполага с 21 високоговорителя и мощност от 1216W. Най-вероятно автономната система с три лидара и множество HD камери и радари, способна да поддържа 4-то ниво на автономност, която бе демонстрирана в предпроизводственият модел и разработена от Huawei, ще бъде налична срещу доплащане в случай, че закона го позволи. Очакваните цени за базовият модел в Китай, са те да започват от около 41 000 долара.
Hozon Neta S е базиран върху новата платформа на марката, която е може да се предлага с BEV или ЕREV задвижващи системи. За задвижване електрическата версия разчита на един или два електромотора с мощност от 231 к.с., чиято автономия в най-добрият случай ще възлиза на 710 км. Версията с удължен обхват ще разполага и с двигател с вътрешно горене, който явно ще служи като генератор на батерията, чиито параметри също не се споменават. При нея с едно зареждане на резервоара и напълно заредена батерия ще могат да бъдат изминати до 1100 км. Hozon твърди, че консумацията на електромоторите при електрическата версия, няма да надхвърля 12 кВтч./ 100км., а това от своя страна означава, че капацитета на тяговата батерия няма да бъде по-голям от 90 кВтч.
Днес за първи път имаме възможност да видим и интериора на електрическият седан. Налице са висококачествени материали, богато оборудване с цифров инструментален панел пред водача, огромен свободно стоящ портретно ориентиран дисплей за инфотайнмънт системата и трети широкоекранен дисплей пред спътника до водача, който по време на движение може да сърфира в интернет и дори да гледа филми. Системата за свързаност работи под 5G режим, а системата за добавена реалност с HUD дисплей ще се предлага серийно, както и озвучителната система която разполага с 21 високоговорителя и мощност от 1216W. Най-вероятно автономната система с три лидара и множество HD камери и радари, способна да поддържа 4-то ниво на автономност, която бе демонстрирана в предпроизводственият модел и разработена от Huawei, ще бъде налична срещу доплащане в случай, че закона го позволи. Очакваните цени за базовият модел в Китай, са те да започват от около 41 000 долара.
Няма коментари:
Публикуване на коментар