Немската марка представя в Китай, по-евтина версия на Volkswagen Lavida, която обаче е базирана на Volkswagen Polo Sedan и съответно Volkswagen Virtus. Този модел не е лишен от смисъл, тъй като заменя остарелите вече, но все още в производство Volkswagen Santana и New Lavida.
Тъй като новата VW Lavida XR в Китай ще бъде най-достъпният модел в гамата на марката, то интериорът не блести с наличието на по-изискани материали и високотехнологично оборудване. Въпреки това, на борда място намират цифров инструментален панел в комплект с 8 или 10-инчова мултимедийна система, допълнени от: климатична инсталация с ръчен контрол, ел. пакет, камера за заден ход, стъклен люк на тавана, безключов старт и круиз контрол. Седалките са от най-простите без дори система за подгряване изработени от изкуствена кожа.
За задвижване Lavida XR ще разчита само на 4-цилиндровият, 1.5 литров, FSI агрегат с мощност 110 к.с., куплиран серийно с 6-степенна, автоматична трансмисия от Aisin. Производството на Lavida XR ще стартира това лято в заводите на FAW, като стартовата цена на модела се очаква да започва от около 14 000 долара.
Няма коментари:
Публикуване на коментар