Интериорът предлага място за 8 или 9 човека, като при всички случаи седалките са разположени в три реда с възможност за различни конфигурации и функция за тяхното лесно демонтиране. Страничните врати серийно са електрически задвижвани за по-лесен достъп, а срещу доплащане тази функция се предлага и за задната врата. Арматурното табло идва без промяна от товарната версия, но с по-приятни на допир материали. Акцента и тук е 13-инчовата инфотайнмънт система и множеството интелигентни отделения за съхранение на вещи. Серийно на борда място намира амбиентно осветление и поставка за безжично зареждане на телефони, както и разширеният пакет от асистенти подпомагащи шофирането. Срещу доплащане за първи път се предлага и панорамен покрив, а за хората ценящи качественият звук е налична и озвучителна система от Bang&Olufsen с 14 високоговорителя и субуфер.
сряда, 23 ноември 2022 г.
Новият Ford Tourneo Custom дебютира с три варианта на задвижване
Няколко месеца след премиерата на Ford E-Transit Custom и Transit Custom, сега идва ред да видим и пътническата версия на модела носеща името Tourneo Custom. Визуално между двете версии разлики няма, ако изключим наличието на страничните стъкла и различният дизайн на предлаганите лети джанти и единичната задна врата. Впечатление прави и версията Active с добавени декоративни офроуд елементи.
По отношение на задвижването разлика няма. Ford Tourneo Custom ще се предлага с познатият - 2.0 литров, турбо дизел във версия на мощност от 136, 150 и 170 к.с., куплиран с 6-степенна, механична или 8-степенна, автоматична трансмисия. Plug-in хибридната версия също е в гамата на модела с 2.5 литров, бензинов мотор и електромотор, която ще може да изминава до 50 км. в изцяло електрически режим благодарение на батерия с капацитет от 11.4 кВтч. Не е забравена и изцяло електрическата версия с батерия чиито капацитет от 74 кВтч. е достатъчна да осигури пробег до 370 км. Електромоторът е с мощност 214 к.с. задвижващ предните колела. Срещу доплащане за дизеловите агрегати се предлага и задвижване 4х4 с блокируем преден диференциал.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар