За разлика от конструкцията, дизайна и окачването, двигателят пристига директно от Япония и се праща на английският тунер - Litchfield, който от своя страна модифицира 3.8 литровият, V6-цилиндров мотор от Nissan GT-R с нови турбини и сух картер, като добавя и титаниеви изпускателни тръби. Резултата е мощност от 710 к.с. и 724 Nm между 3000 и 5000 об/мин. Скоростната кутия е секвенциална с двоен съединител, който позволява комфортен режим на движение при ниска скорост по цивилните пътища. Данните сочат, че ускорението от 0 до 100 км/ч. на Praga Bohema става за 2.9 секунди, а максималната скорост възлиза на 299 км/ч.
На всички е ясно, че от подобен автомобил не може да се очаква комфорт, но производителят е дал всичко от себе си, за да изглежда кокпита подобаващо с разточително използване на кожа Alcantara. Волана е с дизайн на болид от F1 с контролери за светлините, чистачките, мигачите и интегриран цифров инструментален панел. На борда място дори намира климатична инсталация и инфотайнмънт система и поставка за безжично зареждане на телефон. Марката възнамерява да произведе 89 бройки от модела по случай 89-годишнина от първата победа в състезание от автомобил на марката. Цените ще стартират от 1.3 млн. долара без таксите, а първите бройки ще пристигнат до своите собственици през втората половина на 2023 година. Капацитета на фабриката е 20 автомобила годишно, което означава, че богатите клиенти от Европа, Хонг Конг, Австралия, Япония, САЩ и разбира се ОАЕ ще трябва да се въоръжат и с търпение.
Няма коментари:
Публикуване на коментар