Приетите преди няколко години нови правила за лицензирането на превозни средства с ограничен тираж доведе до бум на моделите подготвени от различни рестомод фирми. Безспорно един от най-предпочитаните автомобили е Porsche 911, независимо от неговата генерация. Наред с Thornley Kelham European RS, Theon Design GBR003 , Singer 911 Targa и т.н., сега на небосклона феновете на Porsche 911/993 имат още един избор представен от немската Lab Eleven. Въпреки, че е базирана в Германия, марката произвежда своите модели в Милано, където се намира нейната работилница. Там специалистите на компанията разглобяват до основи изпратеният екземпляр, като някои детайли от каросерията като: врати, калници и капаци са заменени от такива изработени от алуминий, карбон или магнезий. Целият процес на реставрация отнема около 4000 часа, което неминуемо се отразява и на цената която компанията иска за тази услуга от своите клиенти които трябва да се разделят с минимум 500 000 евро.
След освежаването на купето, то е боядисано в един от 100-те оригинални цвята на немската марка, след което екипът който изработва интериора на моделите на Pagani, се прехвърля в интериора за чиято изработка са използвани вълнени тъкани, естествени кожи от бикове и тартан. Въпреки, че екипът се придържа строго към оригиналният вид на модела, то същият е оборудван с модерни технологии на борда като модерна инфо-развлекателна система например.
За разлика от купето обаче, двигателят с въздушно охлаждане на всеки един рестомод се изпаща в Щутгарт, където е основно реновиран. специално внимание се отделя и на скоростната кутия, която получава нови предавателни числа, олекотен маховик, двудисков съединител и диференциал с ограничено приплъзване. В зависимост от нивото на обработка работният обем на двигателите може да варира между 3.6 и 4.0 литра с мощност между 300 и 400 к.с.
Няма коментари:
Публикуване на коментар