Новото поколение на Ford Tourneo Custom/Transit, дебютира днес в своята изцяло електрическа версия наречена E-Transit Custom. Това е първото от четирите изцяло електрически търговски средства, които марката трябва да представи до края на 2024 година. Дизайнът веднага привлича погледите макар, той да е еволюция на този от предходното поколение, но работата която е свършена в аеродинамичната тръба показва своите резултати. Новите предни светлини свързани с LЕD линия също открояват новото поколение. Модерният стил продължава и в задната част, където задните вертикални, LED светлини са значително по-малки.
За сега снимки на интериора не са разпространени, а информацията относно задвижването е малка. Според нея Ford E-Transit Custom има автономия от 380 км. с възможност за бързо зареждане на батерията и ще има функцията да отдава електроенергия, като по този начин може да служи и за генератор на строителни площадки, където липсва електроенергия.
Производството на E-Transit Custom ще започне през втората половина на 2023 година и ще се осъществява в Турция, където Ford инвестира над 2 млрд. евро в строежа на нов завод за батерии. Повече подробности очакваме да станат ясни през септември месец и веднага след това ще бъдат добавени към този пост.
++++++++++++++++++++++++++++++
Ето, че няколко месеца след премиерата на електрическият Ford E-Transit Custom, марката представя и неговата нормална версия задвижвана с ДВГ. Външно моделите не се различават драстично, ако изключим леко променените брони и радиаторна решетка.
Според официалната информация разпространена днес става ясно, че за задвижване Ford Transit Custom ще разчита на подобрена версия на 2.0 литровият, турбо дизел, който ще се предлага във версии на мощност от 110, 136, 150 и 170 к.с. Серийно трансмисията е 6-степенна, механична, но срещу доплащане за модела ще бъде налична и новата 8-степенна, автоматична трансмисия. Задвижването на четирите колела и диференциала с ограничено приплъзване също са сред опциите. До края на годината ще бъде налична и Plug-in хибридна версия с 2.5 литров, бензинов мотор и електромотор, чиято обща мощност ще бъде над 200 к.с. Благодарение на батерията с капацитет от 11.8 кВтч., хибридният модел ще може да измине до 58 км. в изцяло електрически режим. Електрическата версия идва с електромотор с мощност 214 к.с. и батерия, чиито капацитет от 74 кВтч., осигурява пробег от 380 км.
Интериора прави впечатление с цифров инструментален панел пред водача и 13-инчов, тъчскрийн дисплей за мултимедийната система SYNC4, която обаче ще бъде налична срещу доплащане за по-скъпите версии.
Няма коментари:
Публикуване на коментар