Американската марка най-накрая съумя да представи първият си изцяло електрически модел наречен Gyesera, който обаче е базиран на хибридният Revero GT. Производителят обаче изрично съобщава, че реално моделът е основно преработен, но не споделя това дали за основа е използвана новата модулна платформа, която марката представи преди 4 години. Факт е, че Karma Gyesera притежава собствена визия, но тук трябва да направим уточнението, че това което виждаме днес е предпроизводствена версия, която обаче не може да скрие своите корени от Fisker Karma, който датира бе представен преди цели 16 години.
Според президента на марката Маркес Маккамон, повече от 80% от детайлите на Karma Gyesera са преработени или изцяло нови. За направата на носещата конструкция и купето е използвана комбинация от алуминий и въглеродни влакна, което свежда общото тегло до 2400 кг. Според информациятаq ускорението на модела до - 100 км/ч. от място става за - 4.2 секунди, а максималната скорост която може да достигне е - 217 км/ч. Задвижването е поверено на електромотор позициониран на задния мост с мощност 590 к.с., който черпи енергия от тягова батерия с капацитет 120 кВтч., която осигурява автономия над 500 км.
Няма коментари:
Публикуване на коментар