понеделник, 4 март 2024 г.

Hyundai Ioniq 5 с фейслифт и по-голяма батерия

 Точно три години след премиерата на Hyundai Ioniq 5, корейската марка обновява своят модел с леки козметични промени и известни подобрения в механиката и задвижването. На пръв поглед визията на обновеният модел е същата, но при внимателно вглеждане се забелязва новият дизайн на броните, които добавят 2 см. към общата дължина на електрическият хеч. Добавена е и задна чистачка, която вече се предлага серийно за модела, а срещу доплащане клиентите могат да оборудват своите автомобили с камери вместо странични огледала, чиито дисплеи не са интегрирани по най-успешният начин в корите на вратите. Новост за моделното семейство е нивото на оборудване N-Line със спортен бодикит и спортен интериор.

Като цяло интериорът също получава известни подобрения, които видяхме за първи път в Ioniq 5 N с новата централна конзола с по-голям брой сензорни бутони за отделни функции за по-лесна работа. Централната конзола между предните седалки също е с нов дизайн с поставка за безжично зареждане на телефони и получава бутони за управление на функциите на седалките, отоплението на волана и асистента за паркиране. Като цяло двата 12-инчови екрана пред водача са същите, но инфотейнмънт системата от ново поколение вече може да се обновява по въздуха. Новият волан с три спици също откроява обновената версия. Съобщава се за подобрена шумоизолация, както и подсилване на купето което допринася за по-добра безопасност. 

Това което не се вижда е по-голямата тягова батерия за версията Long Range с капацитет от 84 кВтч., която идва от Ioniq 5 N. Производителят все още не споделя как това се отразява на автономията, но при всички случаи с едно зареждане, вече ще могат да си изминават над 550 км. Базовата версия продължава да се предлага с 58 кВтч. батерия и задвижване на задните или четирите колела с мощност от 170, 229, 325 к.с. и 641 к.с. за N-версията. Според информацията благодарение на новите амортисьори, обновеният модел разполага с по-комфортна возия, а продажбите в Южна Корея ще стартират от края на март месец. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар