Електрическите версии на модела носят името Dodge Charger Daytona и ще разчитат на 400-волтова архитектура и тягова батерия с капацитет от 100 кВтч., която в най-добрият случай се зарежда за 27 минути в рамките между 20 и 80%. Посочената автономия е между 418 и 510 км. При всички случаи задвижването се осъществява посредством четирите колела, благодарение на два електромотора и едностепенна трансмисия. наличен за собствениците на по-мощната версия е и дрифт режим с избор за три нива на ъгъла преди ESP системата да се активира. За сега са обявени две версии на мощност съответно с 456 и 630 к.с., като и двете имат възможност за допълнителен пик от 40 и 80 к.с. в рамките на 15 секунди. Според информацията ускорението от 0 до 100 км/ч. на тежащите над 2.6 тона модели отнема съответно 4.7 и 3.3 секунди, а максималната скорост която може да бъде постигната е 220 км/ч.
Интериора като цяло също следва този на концепцията, но с известни разлики в оборудването. Пред водача място намира по-малък 10.2-инчов цифров инструментален панел, като стандартно инфо-развлекателната система Uconnect 5 разполага с 12.3-инчов дисплей. Срещу доплащане ще се предлага и 16-инчова версия. Мястото е предостатъчно имайки предвид междуосието от над 3 метра, а задната врата в стил фастбек улеснява достъпа до багажното пространство, което може да достигне до 1090 литра, ако облегалките на задните седалки бъдат сгънати.
Продажбите на Dodge Charger Daytona ще започнат от тази есен, а от началото на следващата година трябва да бъдат налични и версиите с ДВГ. Производителят не е обявил официално цените, но при всички случаи те ще стартират в рамките на 50 - 60 000 долара. Конвенционално задвижваните версии резонно, трябва да са по-евтини, но с колко все още не е ясно.
Няма коментари:
Публикуване на коментар