Според информацията под капака промени няма да има или поне не значителни. Конвенционалната версия ще продължава да се задвижва от 1.5 литровият, 3-цилиндров турбо мотор с мощност 170 к.с., куплиран предимно с 7-степенна, автоматична трансмисия задвижваща предните колела. Plug-in хибридната версия ще бъде оборудвана с атмосферен 1.5 литров мотор с мощност 120 к.с. и електромотор с мощност 218 к.с., както и с литиево-йонна батерия с капацитет от 19.1 кВтч., която осигурява движение в изцяло електрически режим в рамките до 102 км.
Снимки на интериора все още липсват, но и там се очакват сериозни промени. Повече детайли и снимки за модела ще бъдат добавени към този пост в по-късен етап.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
След официалната премиера на модела става ясно, че хибридният модел ще се предлага само с хибридно задвижване, а върховата версия ще бъде оборудвана с два електромотора чиято обща мощност ще достига 568 к.с. Средният разход на гориво посочен от производителят при нея е 4.8 л./100км.
Както се очакваше интериорът е значително променен с 12.3-инчов дисплей пред водача за инструменталният панел и 15.4-инчова инфотайнмънт система. Срещу доплащане за модела ще бъде неличен и новият 92-инчов, HUD дисплей с добавена реалност който направи своят дебют в Lynk&Co 08. В Китай обновената версия на Lynk&Co 06 ще започнат още тази година с цени от 24 700 долара.
Няма коментари:
Публикуване на коментар