Под капака на новото MG3, място намира 1.5 литров бензинов мотор с мощност 102 к.с., куплиран с електромотор с мощност 134 к.с. Общата мощност на системата възлиза на 194 к.с., предавани към предните колела чрез хибридна 3-степенна, автоматична трансмисия. На борда място намира и малка тягова батерия с капацитет 1.8 кВтч., която ще позволява движението в изцяло електрически режим за кратки разстояния, най-вероятно не повече от 3-4 км. Самозараждащата се хибридна система обаче, позволява да бъде достигнат среден разход от 4.4 л/100км.
Не по-малко интересен е и интериорът, който разполага с модерни технологии и богато оборудване още от базовото ниво на обзавеждане. Серийно пред водача място намира 7-инчов цифров инструментален панел, придружен от 10.2-инчов тъчскрийн за инфотейнмънт системата със стандартна навигационна система и възможност за свързаност с Android и IOS. Серийният мултифункционален кожен волан е с нестандартна форма, а на централната конзола между седалките където е разположен кръглият превключвател за предавките, място намира и поставка за безжично зареждане на телефони. Климатичната инсталация, пълният ел. пакет, сензорите за паркиране и камерата за заден ход също са част от серийното оборудване. На борда място намира и усъвършенстваният пакет от асистенти подпомагащи шофирането MG Pilot, който покрива най-новите европейски изисквания. По-високите нива на оборудване ще бъдат оборудвани с ел- предни седалки с подгряване и масаж, без ключов достъп и старт, както и пакет камери с обзор 360 градуса.
Производителят все още не е обявил официално цените на своят компактен хеч модел, но най-вероятно базовата версия няма да се предлага за повече от 22 000 евро. Дали това ще се потвърди ще стане ясно в края на лятото, когато се очаква да започнат и продажбите на новото MG3 в Европа.
Няма коментари:
Публикуване на коментар