Въпреки безспорните качества с които моделът разполага, възрастта на представеното през 2017 година шесто поколение на
Volkswagen Polo, не може да скрие възрастта си и започна да губи пазарни позиции от модели като:
Peugeot 208,
Renault Clio, че дори и от избраният за автомобил на годината
Toyota Yaris. Именно поради тази причина марката подхожда малко по-сериозно към обновяването на своя компактен хеч и предлага обстоен фейслифт, а не само лек рестайлинг, което пък означава, че в скоро време няма да видим ново поколение на модела и дори си задаваме въпроса дали това няма и да е последният модел с името Polo.
След направеният фейслифт лесно може да се забележи изцяло новата предна част, която разполага със собствен стил непознат за другите модели на марката. В задната част промените също са значителни, като впечатление най-вече правят новите задни светлини. Новите джанти и подновената цветова гама също ще открояват обновеният модел.
В интериора обаче промените не са толкова фрапиращи. Там се наблюдава наличието на нов волан, подобрена мултимедийна система, нов контролен блок на климатичната инсталация, нови материали за тапицериите и по-богато оборудване.
По отношение на механиката промени също ще има макар и все още да не са обявени официално. Те ще станат ясни сред официалната премиера на модела, която ще се състои в края на седмицата. Очаква се моторната гама да се сдобие и с версии с лека хибридна технология, а ние ще очакваме да разберем дали дизеловите агрегати ще продължават да се предлагат за модела.
++++++++++++++++++++++++++
Официалната информация сочи, че обновеното Polo ще разчита на 3-цилиндровия, бензинов мотор с работен обем от 1.0 литър с мощност 80к.с. и неговата турбо версия с мощност 95 или 110к.с. Предвидените трансмисии са 5 и 6-степенни, механични, както и 7-степенната DSG. Дизели няма да има, но за версията с мощност 95к.с. е предвидена газова уредба, като мощността тук е редуцирана на 90к.с., а наличната трансмисия е само 6-степенна, механична. До края на годината ще бъде представена модификацията GTI с 2.0 литров, турбо бензинов мотор и мощност 207к.с. Цените на обновената версия в Германия ще стартират от 15 900 евро, което означава, че поскъпването след подобренията е с около 2000 евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар