Най-големият шамар за Honda е, че за да направят тази кола по-красива, са се обърнали към...Pinifarina. Да, същата Pininfarina, която е участвала в ранните етапи на дизайна на NSX, преди Honda да ги отпрати. Каква ирония! Колата, която е била предназначена да научи италианците на урок, сега е подобрена от фирма в Милано. Каросерията, изцяло от въглеродни влакна, запазва всички елементи, които правят NSX дизайнерска икона: черният капак, вдъхновен от F-16, задният спойлер и, най-важното, изкачащите фарове, които в наши дни са табу за серийните автомобили. Защото нищо не е по-удовлетворяващо от това да гледаш как тези фарове се появяват в мрака. Ако се вгледате, ще забележите и че нещата са станали по-мускулести. Калниците са по-изпъкнали, въздухозаборниците са по-добре интегрирани, а огледалата са по-елегантни. Предните мигачи и задните светлини са получили тънки LED ленти специално изработени за модела. Други части са направени агресивни до степен на лека вулгарност. Предната броня например, вентилираният капак и гигантският дифузьор с вертикални двойни ауспуси. L-образните ъгли на карбоновата броня може да са малко прекалени, но това е единственото нещо, което можем да намерим като недостатък в стила. Всичко това е подчертано от алуминиеви джанти с Y-образни спици и централно заключване. Изглеждат бързи.
Все още нямаме снимки на интериора, което е подозрително. Но JAS потвърди, че и кабината е преработена от Pininfarina - което е добра новина, защото това е единствената област, в която NSX наистина показва възрастта си и прилича на Civic от 90-те.
Най-важното е, че Tensei ще донесе истинско удоволствие от шофирането от старата школа в тази епоха на широко разпространено турбопълнене и електрически скутери. Ще се задвижва от 3.0-литров, атмосферен V6. Надяваме се, че ще бъде комбиниран с добрата стара, мъжка 6-степенна, механична трансмисия. Няма информация за цената. Но като се има предвид, че дори обикновените NSX NA1 вече се продават за абсурдни суми, очаквайте да платите поне милион за привилегията да притежавате този "нов" модел. Но както казахме, може би парите си заслужават заради тази перфектна ирония: японски шедьовър, който трябва да бъде довършен от италианци.



Няма коментари:
Публикуване на коментар