Интериора е мястото, където става абсурдно. Забравете за хубавите, лесни за натискане бутони. Тук имаме тройна конфигурация на екрани отпред, което е напълно излишно. Но, има и още: за да не скучаят пътниците отзад, има 21-инчов, 4К дисплей за задната част на кабината. Това е по-голям телевизор от този, който имахте в хола преди 20 години. Освен това, разполагате с 50-инчов HUD, както и контролни панели за задните седалки. И за разкош - плъзгащи се врати, които се управляват с жестове. Има и въздушно окачване, което е практично. За да работи целият този цирк от екрани и сензори, се използва чип Qualcomm SA8775P. Има и авангардна система за подпомагане на водача от Momenta, която включва лидар, радар и камери. Резултатът? Градска навигация с автопилот и "паркиране във всички сценарии.
Под капака, или каквото е там се намира, имаме Plug-in хибридна система. Тя съчетава 1.5-литров турбо двигател, който произвежда 180 к.с. с електрически мотор и литиево-желязо-фосфатна батерия. Интересното е, че може да измине 224 км. само на ток (по китайския цикъл CLTC). Това е доста прилично за ежедневно пътуване. Общият пробег обаче е до 1320 км. Това е разстояние, което вероятно никога няма да изминете наведнъж, но звучи добре на хартия. И да, може да ускори от 0 до 100 км/ч за 5.8 секунди. Което е абсурдно бързо за нещо, което е по същество тухла на колела. Батерията се зарежда от 30% до 80% за около 20 минути, което е бързо.





Няма коментари:
Публикуване на коментар