Ключовата разлика тук е маневреността, постигната чрез съкращаване на разстоянието от бронята до задната част на кабината с 30.8 см. Предният капак е преработен така, че водачите виждат с около 3.6 метра по-близо до предната броня. Което е чудесно, защото значително намалява риска да се блъснеш в нещо ниско или в някоя стена, докато си ровиш в хладилника. Горивната ефективност е подобрена с до 10% спрямо предишния модел. Това може да доведе до около 5000 долара годишни икономии на камион. Това вече е нещо, което мениджърите на автопаркове разбират. И както казва Кусейро: "Това не е фейслифт или освежаване. Това е чисто нов камион, изцяло нов". Преосмислили са "какво може да представлява един регионален камион". Всъщност, преосмислили са как да изкарат повече пари от литър гориво. !3 литровият, 6-цилиндров турбо дизел е с нова дизайн на горивната камера, маслена помпа с променлива скорост на работа и но в турбо компресор. Предлага се във версии на мощност от 415 и 505 к.с., куплиран с 12, 13 или 14-степенни трансмисии.
Що се отнася до комфорта, Anthem се предлага с дневна кабина с 1.12 метра спално място или с 1.63 метра. Кабината е с 23 см. по-широка от предишния модел. Новите седалки имат опции за вентилация, отопление и масаж. Времето, когато си карал камион с болки в гърба, очевидно е приключило. Има и достатъчно място за главата, за да може водачът да стои изправен. Таблото е с познатият дизайн който шофьорите са свикнали от модел на Mack, но разполага с цефров инструментален панел и нова по-голяма мултимедийна система. Безопасността е подсигурена с опционална система за цифрови огледала, предна въздушна възглавница и интегрирана завеса, която се задейства при преобръщане. Твърдят, че допълнителните системи за подпомагане на водача намаляват инцидентите с 43% при тестове. Новият Anthem идва и с Mack Connect, което е най-новата им телематична платформа. Приложението MyMack позволява на шофьорите да включват климатика от телефона си и да проверяват нивата на течностите. Освен това, софтуерните актуализации стават по въздух, през нощта, без да се налага посещение в сервиз. А системата за прогнозна поддръжка намалява непланираните спирания с 20%. С други думи: камионът сам си оправя проблемите.





Няма коментари:
Публикуване на коментар