по подобие на Mustang GTD, Ford Performance започват с бруталния 5.0-литров Coyote V8. След това, върху него, те монтират един Whipple компресор. Резултатът? Около 800 к.с. Това е сериозна, недвусмислена мощност, която буквално може да промени формата на лицето ви. За да не се разпадне на първия светофар, са добавени и поддържащи компоненти. Има подобрени полуоски, сепаратор за въздух и масло и, разбира се, някакъв комплект за понижаване на височината. Получавате и 19-инчови джанти R1, които са бронзови. И ако това не е достатъчно, имате бронзови гайки на колелата, бронзови външни графики и дори бронзови вложки на решетката. За да компенсират теглото, Ford хвърлят и малко въглеродни влакна - по корпусите на огледалата и вентилационния отвор на предния капак. Добавят преден сплитер и, разбира се, един заден спойлер от Dark Horse. Защото ако имате 800 коня, трябва да изглеждате, че можете да ги използвате, дори ако карате до магазина за мляко.
Според източници в кабината, бронзът е леко омекотен. Има уникална емблема FP800S на таблото, която вероятно имитира някакъв ключодържател (който вероятно също е бронзов). Пътниците получават седалки Recaro, върху които е изписано Ford Performance. За да не забравят, че са в Mustang, който е бърз. И бронзов. Ford, изрично твърди, че това е изцяло фабрично производен автомобил и ще запази гаранцията на купувачите. Това е добра новина, защото ремонтът на 800-коньов V8 не е нещо, което искате да плащате от джоба си. Но остава въпросът: Колко ще струва това? Очакваме тези, които искат да си купят този Mustang, да платят сума, която би купила и цял друг, напълно приличен автомобил.



Няма коментари:
Публикуване на коментар