Под капака откриваме нещо до болка познато - 1.5-литровият двигател. Няма турбо, няма сложни хибридни системи в този начален етап. Това е сърцето на Toyota, което бие в милиони автомобили из региона. Съчетано с D-CVT трансмисията, то обещава икономия, а не адреналин. Задвижващи са само предните колела. И тук идва големият въпрос - какво търси съвременният човек? Това не е просто избор на кола, а избор на житейска философия.
Интериорът на Traz също ни връща към една по-аналогова епоха. Докато конкуренцията залива таблата с дигитални екрани, тук базовият модел ни посреща с аналогови циферблати. Има нещо успокояващо в това, но и нещо, което ни напомня за бюджетните ограничения. Липсва най-високото ниво на оборудване AV, вероятно за да не навлиза в ценовата територия на „истинската“ Toyota Yaris Cross. Безопасността е областта, в която компромиси не са правени, и това е похвално. Шест въздушни възглавници и пълният пакет асистенти са налични още от базовото ниво. Но, и винаги има едно „но“, липсва адаптивният круиз контрол. Воланът стои някак празен, с липсващи бутони, като ням свидетел на спестените разходи. За сметка на това, каталогът с аксесоари GearUp предлага всичко - от светещи прагове до спортни пакети, опитвайки се да придаде индивидуалност на един масов продукт. Traz е позициониран внимателно - между 76 100 и 81 100 рингита. Цена, която казва: „Аз съм тук, за да ти върша работа, не за да те впечатлявам“.




Няма коментари:
Публикуване на коментар