Под капака нещата стават интересни по онзи специфичен, инженерно-сух начин. Имате избор между стандартен 2.0-литров атмосферен двигател със 150 конски сили или системата e-Power. Последната използва 1.4-литров, 3-цилиндров мотор, който не задвижва колелата директно, а служи за преносима електроцентрала. Той захранва електрически мотор със 163 к.с. Ако изберете варианта със задвижване на четирите колела, получавате още един мотор отзад. Това е разумно. Обобщено може да се каже, че реално в задвижването промени няма. Има обаче една малка, но изключително важна подробност за хората, които държат на реда: Nissan най-после са добавили памет за функцията e-Pedal. Преди трябваше да я включвате всеки път, когато стартирате колата, което е досадно като разхлабена панта на врата. Сега колата просто помни предпочитанията ви.
В Япония моделът се предлага в нива на оборудване X, Highway Star V и Luxion. Последното е за тези, които държат на най-модерните технологии, и идва с ексклузивна тапицерия. Можете да поръчате и пакета Autech Line, ако държите на тъмния хром и специалния материал за седалките, наречен „tailor fit“. Най-голямата новост е опционалният Multi Box. Това е опция за четири или пет места, при която третият ред седалки е заменен от голяма кутия за съхранение. Тя може да бъде пейка или маса, а ако сгънете втория ред седалки, се превръща в легло с покритие от водоустойчива материя. Откъм дигиталната свързаност имате Google Maps и Google Assistant, които работят през системата Nissan Connect. Колата дори ще ви прати съобщение на телефона, ако сте забравили да я заключите или сте оставили аварийните светлини да мигат като коледна елха. Има и датчик за забравени пътници на задната седалка, което е полезно, ако сте разсеяни.




Няма коментари:
Публикуване на коментар