Новост за модела е наличието на големия 12.8-литров, 6-цилиндров турбо дизел, който се предлага във версии на мощност от 360, 381, 394 и 431 к.с. По подобие на 10.7-литровият агрегат, който остава наличен за модела и новият мотор идва от Mercedes. Трансмисията е 12-степенна с електронен контрол на смяна на предавките, като разполага и с понижаваща предавка с функция за "пълзене".
Fuso Super Great ще се предлага с нормална и двойна кабина и съответно с висок и нормален покрив. В кабината има амбиентно осветление и повече място за вехтории. Високият покрив не е само заради клаустрофобията на шофьора, тъй като спомага и за аеродинамиката. Още през 2019-а година Fuso бяха първите, които вкараха второ ниво на автономност при камионите. Сега Super Great спира сам пред препятствия, пази ви от мъртви зони и ви гледа в гърба чрез камери. В края на краищата, новият Super Great е едно упражнение по разум. Той съчетава японската скромност с германската инженерна мисъл. И докато светът се чуди как да се придвижва по-елегантно, FUSO просто ни показват как се пренасят десетки тонове стока през нощта, без никой да разбере.





Няма коментари:
Публикуване на коментар