Новият LDK+ изглежда значително по-близо до "готово за производство", отколкото до предишния си събрат въпреки неговата невзрачна визия. Пропорциите са нормални, по-минивански. Отпред има разбира се LED светлини по цялата ширина и елегантно лого на Sharp върху покритата решетка. Изглежда добре, но, да си го кажем - дизайнът е клише. Единствената по-смела нотка е двуцветното покритие. Сякаш са се страхували да бъдат твърде иновативни. И забележете - има плъзгащи се врати, обикновени огледала и конвенционални дръжки. Намек, че това нещо е сериозно. Намек, че е почти готово за конвейера. И да се надяваме, че са прочели, че изцяло прибиращите се дръжки може да бъдат забранени в Китай и не само. Едно притеснение по-малко, нали?
В купето влизаш през широк отвор, без колони. Това е модерният лукс - пространството. Подът е равен. А шофьорската седалка? Може да се завърти назад. Вече не си шофьор, а домакин, който посреща гости. Конзолата се превръща в сгъваема маса, а трите задни седалки са изместени назад. Жертвали са багажник, за да създадат атмосфера подобна на киносалон. Амбиентно осветление. Защото, когато си в задръстване, поне да се чувстваш като на коктейл. От Sharp явно си представят LDK+, като продължение на хола. И тук е уловката: има огромен 65-инчов екран и проектор над задната седалка. Мобилно кино. Или "отдалечено работно място". Както и да го наречете - това е опит за продажба на начин на живот.
Според информацията, този електромобил ползва платформата AIoT, разработена от Sharp и Foxcoon. Сега вече става интересно. Колата се свързва с домакински уреди, ако са произведени от компанията, както с климатици, перални и всичко което носи надписът на марката. Колата ти знае кога си тръгнал и кога да пусне пералнята. Това ли е бъдещето? Една кола, която ни следи и знае навиците ни чрез изкуствен интелект, защото именно той управлява всичко това. Има функция за двупосочно зареждане и интеграция със слънчева енергия. С други думи: твоят миниван може да стане част от енергийната система на къщата. Засега Sharp мълчат за спецификации, мотори, батерии. Защо ли? Защото, най-вероятно, ще ползват това, което им даде Foxconn. Споменава се обаче целеви пробег между 300 и 400 км.


Няма коментари:
Публикуване на коментар