Този Tiggo 9 CSH идва само във върховото ниво на оборудване - Summit. Явно за Chery няма средно положение. Искат да ви убедят, че сте на върха. Дишате чист въздух с някаква си C-Pure технология с филтрация и йонизатор. Сякаш не карате кола, а сте в стерилна клиника. Седалките? Масаж, отопление, вентилация. На първия ред. А на втория? Пак отопление и вентилация. Климатикът стига дори до третия ред. Седем пътника, всеки обгрижен. Лукс за масите. И черешката на тортата, разбира се е режимът за домашни любимци. Поддържа хладно и те предупреждава чрез мобилно приложение, ако температурата в колата се повиши докато е паркирана. Едно време колата беше за хора, сега е за човека и неговия... пес. Освен това моделът разполага с екрани. Един за инфо-развлекателната система с размер 15.6-инча и 2.5K резолюция. Другият е за цифровият инструментален панел пред водача с размер 10.2-инча. Всичко това се дирижира от чип Qualcomm Shapdragon който намира място в повечето телефони, а сега вече е в колите. Скоро, явно ще разговаряме с автомобила си по-често, отколкото с роднините си.
Сигурността се осигурява от 10 въздушни възглавници и 19 - ADAS системи. Адаптивен круиз контрол, поддържане на лентата, автоматично спиране... Колата вече е по-умна от шофьора. Асистент за задръствания, автоматично паркиране. Скоро ще се чудим за какво изобщо сме нужни зад волана. Виртуалният асистент се казва Hello CHERY и работи с естествени гласови команди. Има и приложение за телефона, чрез което палиш, пускаш климатика, проверяваш батерията и може да правиш още много неща. Аудио система е от SONY с 14 високоговорителя, като някои от тях са интегрирани в облегалката за глава на водача. За да чува той музиката по-добре от всички.
И накрая - цената. 49 600 евро на някои европейски пазари. Не е малко, но за този "пакет" от коне, лукс, чипове и въздушни възглавници, изглежда като опит за удар в десетката. Това го доказва и 7 годишната гаранция за колата и 8 за батерията. Chery Tiggo 9 CSH е поредното доказателство, че Изтокът вече не просто копира, а диктува правилата. Дали ще бъде приет? Това е въпросът. И колко дълго ще издържи този хибриден "съмит", преди да излезе нещо още по-впечатляващо. Защото часовникът в Китай тиктака бързо. А, и щяхме да забравим. Моделът ще се предлага и под името EBRO S900, което означава, че ще се произвежда в Испания. Това най-вероятно ще се случи още следващата година.




Няма коментари:
Публикуване на коментар