Тайванският мултинационален производител и същевременно един от най-големите работодатели в световен мащаб (над 1.2 млн. служители), прави заявка да стане един основните автомобилни играчи в най-близко бъдеще. Foxcoon от своя страна в момента произвежда продуктите на Intel и Aple, Dell, BlackBerry, HP, Acer, Lenovo, Sony и още мн. др, а по време на пандемията, бе един от най-големите производители на предпазни маски. Foxcoon още така притежава марките Sharp, Belkin, Lordstown и не на последно място, което е ключово в случая и автомобилният производител Luxgen, който участва и е в основна на новосъздадената марка Foxtroon, под чието име са представени концепциите, за които ще стане дума. За да изпълни своите планове Foxcoon, закупи и един от заводите на GM в САЩ с капацитет от 120 000 автомобила годишно, където ще се произвежда и планираният втори модел на Fisker. За сериозността на начинанието с производство на електромобили, тайванският концерн е инвестирал над 1 млрд. долара, като в бъдеще сумата ще нарасне значително.
Концепциите представени тази седмица под името Foxtron Model B, Model C и Model V. Това са прототипи на компактен кросоувър модел, който ще се изправи дирeктно срещу Volkswagen ID.3 с дизайн от Pininfarina и ще предлага автономия от 450 км. Моделът е построен върху собствено разработената модулна платформа HIM, която ще стане основа за всички бъдещи модели на марката.
Концепциите представени тази седмица под името Foxtron Model B, Model C и Model V. Това са прототипи на компактен кросоувър модел, който ще се изправи дирeктно срещу Volkswagen ID.3 с дизайн от Pininfarina и ще предлага автономия от 450 км. Моделът е построен върху собствено разработената модулна платформа HIM, която ще стане основа за всички бъдещи модели на марката.
Foxtron Model C най-вероятно ще бъде първият, който ще видим в производствена форма още през следващата година, но под името Luxgen n7. Концепцията обещава автономия до 700 км., а общата мощност на електромоторите възлиза на 466 к.с.
Пикапът Foxtron Model V предлага товароносимост от 1 тон, който ще се предлага във версии с един или два електромотора и съответно задвижване от типа 2WD и 4WD.
Няма коментари:
Публикуване на коментар