Новият i-Joy се гордее с модерен външен вид и това няма как да е иначе, тъй като разликите с китайският модел се свеждат единствено до наличието на различни емблеми. Това е компактен електрически повдигнат хеч, по модерно му - кросоувър, който е дори по-малък от предшественика си с дължина от 4.3 метра. Единственото, което е нараснало, е междуосието и сега то дистига 2.71 метра, което е с около 6 см. повече.
Интериорът също е идентичен с този на Nammi 06. Китайска архитектура с двустепенно табло, малък дисплей за инструментите и задължителният огромен 12.8-инчов тъч за мултимедийната система. Всичко свети, всичко е дигитално, защото иначе няма да се продава. Но вижте екстрите! Отопляеми седалки и волан. Безжично зареждане на телефони, панорамен покрив, амбиентно осветление. Всичко е наблъскано, за да забравиш, че седиш в рециклиран китайски модел. Шофьорската седалка може да има дори вентилация и памет, за да помни кога за последно си бил излъган. Багажникът е 500 литра, но това не променя факта, че си измамен.
Колата е изградена на някаква платформа Quantum S3 на Donfeng. Единственият електромотор е отпред. Мощност - 163 к.с. Същата мощност като предишния провал, но с увеличен въртящ момент. За справка, оригиналният модел в Китай е с 184 к.с. Руснаците са си позволили да скопят мощността за руския пазар. Защо? За да пестят? Все пак, ускорението от 0 до 100 км/ч е за 8 секунди. Батерията е 51.9 кВтч. и обещава пробег от 471 км. Но тази цифра идва от китайския цикъл за измерване. В реалния живот сигурно ще е 300 км, и то ако караш в града. Зареждането от 30 до 80% за 18 минути е единственото, което звучи прилично.
Няма коментари:
Публикуване на коментар