Екстериорът носи подписа на Zagato - онзи двойно извит покрив, който изглежда елегантно, и фаровете, които изглеждат така, сякаш колата е ядосана. Никакви крила, които се вдигат с писък, когато превишиш лимита за скорост в квартала. Колата разчита на старомодно и внимателно оформено купе, за да осигури необходимата притискаща сила. И казват, че била достатъчно за хора без състезателен опит.
Под карбоновата обвивка се крие шаси от въглеродни влакна. Тоест, много здраво и леко. И стигаме до двигателя. Плюем на електрификацията. Тук имаме 5.2 литров, V8-цилиндров мотор с компресор с гени от Ford. След като Capricorn са го пипнали, резултатът е...мощност от над 888 к.с. А колата тежи по-малко от 1200 кг. - суха. Това е рецепта за абсолютно безумие. Цялата тази мощност отива само към задните колела чрез 5-степенна, механична трансмисия. Ускорението до 100 км/ч е за по-малко от 3 секунди, а максималната скорост възлиза на 360 км/ч. Това е истински автомобил.
А сега, интериорът. Проектиран е вътрешно с аналогови кръгли инструменти зад кръгъл волан. А доминиращ е централният оборотомер, защото това е единственото, което има значение. Няма инфо-развлекателна система. Има само малък дисплей за камерата за задно виждане, който се прибира, когато не го ползваш. Тоест, не свети с тъпа синя светлина, когато се опитваш да се насладиш на шофирането. Превключвателите са от масивен титан и алуминий. Няма евтина пластмаса от детска играчка. Само въглеродни влакна, кожа Connolly и Alcantara. Седалките са фиксирани, но можеш да си регулираш волана, педалите и скоростният лост. Това е кола, която се настройва към теб, а не обратното. Има и 110 литров багажник, перфектен за два сака с мръсни дрехи. Лошата новина е, че ще направят само 19 бройки. Ще се сглобяват на ръка в Германия. И цената? Започва от почти 3 млн. евро и то без данъци и такси. Да, скъпо е. Но за разлика от другите хиперколи, тази изглежда си заслужава всеки цент. Това не е просто кола. Това е манифест.





Няма коментари:
Публикуване на коментар