Дизайнът изглежда запазва онзи ID.UNIX език, който е доста… ами остър. Фаровете са като присвити очи, бронята е пресилена. Сякаш крещи: "Аз съм сериозен електрически седан, не ме бъркайте с фастбек, хечбек или още по-малко с кросоувър!" Ще се предлага с 19 или 20-цолови джанти, което, разбира се, изглежда страхотно. Погледът през предното стъкло разкрива волан с плосък връх, което е добър знак. Обикновено такова нещо подсказва, че интериорът ще е малко по-специален, може би дори леко спортен, въпреки че това е VW. Разбира се, очаква се да запази големият 12.9-инчов дисплей за инфо-развлекателната система, който неизбежният център на всеки съвременен електромобил в Китай.
Относно задвижването, засега имаме само версия с един електромотор с мощност от 228 к.с. Не е кой знае какъв прилив на адреналин, но достатъчно за ежедневно каране. Ще има и версии с два електромотора, нж те ще бъдат представени по-късно. Батериите ще са литиево-желязо-фосфатни от CATL разбира се. VW планират да пуснат ID.UNYX 07 през 2026 г., като част от голямата им офанзива в Китай. Дали този нов, остър седан, базиран на китайска архитектура, ще успее да пробие? Е, китайският пазар е като бърза река - трудно е да плуваш срещу течението. Но поне марката се опитва да вкара малко стил в цялата работа.
Няма коментари:
Публикуване на коментар