А интериорът? Тук вече е тънката част. По-голям цифров инструментален панел пред водача, но истинският театър обаче е другаде - централният тунел е изчезнал, както и нелепият бутонен селектор за скоростите. Изхвърлили са ги. Заменили са ги с лост на кормилната колона. Това не е „нов дизайн“ – това е евтино решение, но практично. За сметка на това има двойна подложка за безжично зареждане и нов контролен блок за климатичната инсталация с големи въртящи се копчета. Жабката е заменена с отворени отделение. Тоест, става още по-евтино.
Истинската драма идва с това което се случва в задвижващият тракт. Батерията запазва капацитета си от 65 кВтч., но вече е литиево-желязо-фосфатна. Отлично - по-евтина е за производство. Но пробегът? Увеличен е от 398 км на 410 км. Това са цели 12 километра и вече ще може да виждаш в далечината зарядната станция, когато токът внезапно ти свърши. Къде е тогава голямата новина? Максималната скорост за зареждане е увеличена три пъти и времето за зареждане от 10 до 80% вече отнема 26 минути. Добавили са и нов електромотор с цели 213 к.с. Нещо, което никой няма да усети.
Така че, какво имаме? Имаме стар, пребоядисан автомобил с по-евтина батерия, който се продава по-скъпо от конкурента си. GM изпълни обещанието си да върне Bolt. Но дали изпълни обещанието си към потребителя? Или просто ни показва, че старите грешки се повтарят, но с по-голяма мощност на зареждане?




Няма коментари:
Публикуване на коментар