Интериора е изцяло променен и по-консервативен, като е еднакъв и за двете версии. Пред водача място запазва цифровият, 8-инчов информационен панел, както и инфотайнмънт системата с 10.2-инчов тъчскрийн. Оборудването е относително богато, като и за двата модела ще бъде налична полуавтономната система за шофиране от 2-ро ниво. Стандартно на борда са налични редица асистенти и системи подпомагащи шофирането, устройство за индукционно зареждане на телефона, а срещу доплащане ще бъдат налични и неща като: панорамен покрив и ел. предни седалки с обдухваща и подгряваща функция.
Механиката и системата за задвижване е позната. И двете версии са оборудвани с батерия, чиито капацитет от 65кВтч., която би трябвало да осигури автономия от 416км. и 402км., за модификацията EUV Bolt, поради по-голямото общо тегло. Електромотора е с мощност 203к.с., позициониран в предната част и задвижващ съответно предните колела. Благодарение на системата за бързо зареждане, батерията може да бъде заредена с енергия достатъчна за изминаване на още 160км. в рамките на 30 минути. В домашни условия обаче за един час ще може да заредите енергия достатъчна да изминете едва 6.5км., което означава, че ще са ви необходими повече от 18 часа за да заредите изцяло литиево-йонната батерия.
Добрата новина е, че въпреки направените промени и подобрения, както и по-високото оборудване цените на Chevrolet Bolt ще стартират от 32 000 долара, което е с 5500 долара по-малко от цените на настоящата версия. За тези, които ще се ориентират към Chevrolet EUV Bolt ще трябва да се разделят с още 2000 долара. Ясно е на всички, че няма да видим нова версия на идентичната Opel Ampera-e, чието производство приключи тази година.
Няма коментари:
Публикуване на коментар