Промените в интериора са по-фини, но новият волан се откроява веднага. Съобщава се и за нови материали за тапицерията. Контролите на климатичната инсталация също са преработени и вече разполагат с по-голям дисплей за по-ясна информация.
Тези които очакват повече мощност или по-голяма автономия ще останат разочаровани, тъй като промени в задвижването не са правени. Обновената версия на Ioniq 6 ще продължава да разчита на батерия с капацитет от 77.4 кВтч., която захранва електромотор разположен на задната ос с мощност 225 к.с. Двумоторната версия със задвижване на четирите колела разполага с 321 к.с. Имайки предвид промененият дизайн и подобрената аеродинамика, бъдещите собственици ще трябва да очакват подобрена автономия, като при слънчево и ясно време ще могат да изминат с около 10 км. повече от обявените 545 км. (при едномоторната версия) за модела преди обновяването. Най-накрая се появява и дългоочакваната N-версия на Ionic 6, която би трябвало да разчита на система с два електромотора, задвижване на четирите колела с мощност от поне 641 к.с. и трансмисия симулираща 8 предавки по подобие на Hyundai Ioniq 5 N. Официална информация за нея обаче все още няма.
Няма коментари:
Публикуване на коментар