четвъртък, 3 април 2025 г.

Renault Austral с обстоен фейслифт в средата на жизненият си цикъл



Френската марка публикува първите изображения на фейслифт версията на Renault Austral. Това се случва три години след премиерата на компактният SUV, който трябваше да предефинира сегмента с комбинация от напреднали технологии, дизайн и изживяване по време на пътуване. По подобие на Renault Espace, обновената версия на Austral се сдобива с новата естетика наложена от последните модели на марката, която ги прави трудно различими един от друг.  Новите предни LED светлини оборудвани с технологията Adaptive Vision, вече са част от серийното оборудване на модела и осигуряват високоефективно осветяване на пътното платно без да заслепява насрещно движещите се автомобили. 


Промени в интериора не се забелязват, но главният акцент там е усъвършенстваната инфо-развлекателна система с гласов асистент и 9 или 12.3-инчови дисплеи, съчетана с опционален 9.3-инчов хедъп. Потребителите вече имат достъп до над 50 приложения за музика, новини, подкасти и т.н. Инструменталният панел с 12-инчов дисплей е с подобрена графика, а различните звукови сигнали за привличане вниманието на водача са композирани от Жан-Мишел Жар, което видяхме за първи път в електрическите модели на марката. Новост е наличието на подложка за безжично зареждане на телефони позиционирана на централната конзола между предните седалки. Нова е и опционалната система за разпознаване на водача, която активира персонализираните настройки на старт менюто, озвучителната система, позицията на шофьорската седалка и огледалата. Няма нужда да се съобщава, че на борда място намира пакет от асистенти подпомагащи шофирането, като пълната версия осигурява автономно шофиране от ниво 2+. 


Под капака на обновеният Renault Austral място намира 4-цилиндровия, 1.3 литров турбо бензинов мотор във версия на мощност от 158 к.с., съчетан с лека хибридна технология и CVT трансмисия задвижваща предните колела. Пълният хибрид разчита на 1.2 литров, 3-цилиндров турбо мотор с мощност 130 к.с. и два електрически мотора. Общата мощност на системата възлиза на 197 к.с. предавани към колелата чрез интелигентна автоматична трансмисия, а тяговата батерия с капацитет от 2 кВтч., спомага за изминаването над 1000 км. с един резервоар. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар