Базовата версия за задвижване разчита на 1.3 литровия, 4-цилиндров, бензинов турбо мотор оборудван с лека хибридна технология и мощност от 138 или 158 к.с. По-нагоре в гамата е позициониран 3-цилиндровия, 1.2-литров мотор с мощност 128, също съчетан с лека хибридна система, която обаче тук работи под напрежение от 48V. Същият мотор е наличен и в хибридната версия наречена E-Tech, която се предлага във версия на мощност от 158 и 197 к.с. Според информацията и двете хибридни версии могат да изминат до 80км. в изцяло електрически режим. Версия със задвижване на четирите колела, както и такава с дизелов агрегат няма да е налична, но срещу доплащане за някои от версии може да се поръча управляем заден мост, който улеснява маневрирането и увеличава стабилността.
вторник, 8 март 2022 г.
Renault Austral наследник на модела Kadjar
Наследникът на Renault Kadjar, носи името Austral и ще има тежката задача да бъде своеобразен флагман в европейската моделна гама на марката, след като производството на Renault Talisman, бе прекратено, а по всичко личи, че поне за момента Renault Koleos, също няма да се сдобие с директен наследник. Добрата новина е, че Renault Austral е построен върху платформата CMF-CD, която е основа и за третото поколение на Nissan Qashqai, а това означава, че пред нас стой модел с конвенционално задвижване.
Външно новият SUV на марката и проектиран в новият стил на марката, който бе наложен от Renault Megane E-Tech Electric. От електрическият модел почти без промяна е пренесен и високотехнологичният интериор с 12.3-инчов инструментален панел пред водача и 12-инчов вертикално позициониран екран за инфотайнмънт системата. На борда място намират редица асистенти за подпомагащи на шофирането, както и автономна система за шофиране от 2-ро ниво. камерата с обзор 360 градуса е в списъка от опционални добавки.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар