Разбира се, тъй като това е MPV модел, акцентът трябва да бъде върху интериора - мястото, където прекарваш живота си в мълчаливо страдание. Добавили са изцяло нов волан, обвит в двуцветна кожа и множества физически бутони. Открили са, че не е нужно всичко да е на сензорен екран. Аплодисменти! Но, не се притеснявайте, не са пропуснали да сложат екрани. Имате два 14.3-инчови дисплея, защото един голям екран очевидно не е достатъчен, трябват два. А за пътниците? Тук идва истинският лукс. Аудио системата е с 22 високоговорителя и още два вградени в предните облегалки за главите. На втория ред? Истински фотьойли с управляеми поставки за отдих на краката. И, разбира се, ProPilot от най-ново поколение. Управление без ръце при скорост до 50 км/ч. Точно така. При най-скучното, бавно движение в града, колата може да кара сама. А на магистралата?
Под капака имало ново задвижване. Ексклузивно с хибридна система e-Power от трето поколение. Това значи - 1.5 литров бензинов двигател с турбо и електрически мотор. Бензиновият двигател работи като генератор. Което означава, че ще слушаш звука на работещ двигател, докато караш "електрически". Истинско удоволствие. Новата система е е-4Force е система за задвижване на четирите колела. Забележете: "Системата позволява въртящият момент от задния електродвигател да потисне люлеенето на автомобила по време на ускорение и забавяне." Разбирате ли? Това е кола, която се бори сама със себе си! Дизайнерите са я направили толкова голяма и тежка, че им е трябвала сложна електроника, за да я накарат да не се клати.
В крайна сметка, Nissan Elgrand е още един претрупан, прекалено умен и излишно сложен MPV. Nissan са взели една кола, която е трябвало просто да вози хора, и са я превърнали в футуристична, пикселизирана, Bosse озвучена стая, която се бори с люлеенето си. Успели са.





Няма коментари:
Публикуване на коментар