Но какво ни показаха? Lexus LS Concept в случая е ултралуксозен ван. Толкова огромен, че се нуждае от две оси и четири колела отзад. Първият въпрос, който изниква е: Защо? Каква е логиката? Lexus не дават обяснение. Няма. Мълчат. Когато една компания не може да обясни най-радикалното си решение, това обикновено означава, че решението е плод на суета, а не на инженеринг. Ясно е, че дизайнът е радикален. Ъгловати LED светлини отпред и отзад. Добре. Но защо задните колела са значително по-малки от предните? Дали това е някаква скрита философия? Или е просто дизайнерски каприз, който ще струва милиони за поддръжка?
Очевидно е и това, че са отделили много време, за да го направят възможно най-луксозен. И как постигат това? С два цифрови инструментални панела, волан който може да си сменя позицията и кресла като бизнес класата на презокеански полет. Широките плъзгащи се врати се отварят към просторна кабина с 6 седалки, разположени на три реда. И както разбрахме, всичко това е базирано на превъзходен комфорт, качество на изработка и уединение. Уединение в един миниван с три реда седалки е като виц.
Най-фрапиращото е, че компанията обмисля да разработи концепцията в сериен модел. Идеята била, че този тип превозно средство е изключително популярно на много азиатски пазари. Разбира се, Lexus не търси логика, а пазарна ниша което е достатъчно абревиатурата LS вече да означава Luxury Space, а не Luxsury Sedan. Въпросът е: Може ли това шестколесно нещо да се превърне в заместител на седана? Или това е просто поредната скъпа, луксозна играчка, която ще остане в историята като опит да се намери смисъл там, където смисъл няма?






Няма коментари:
Публикуване на коментар