четвъртък, 18 февруари 2021 г.

Това е третото поколение на Nissan Qashqai

 Третото поколение на най-продаваният SUV в Европа - Nissan Qashqai, бе представено официално днес. Построен върху познатата CMF-C платформата на марката, но благодарение на разширеното използване на алуминии, новото поколение е с 60кг. по-леко от предходният модел. Дизайна е по-остър и динамичен и е дело на европейският филиал на марката, а твърдостта на купето при усукване е увеличена с 41%. Възможността за двуцветно оцветяване на купето пък ще предложи възможност за персонализация. 


Новият Nissan Qashqai ще се предлага само с бензиновия - 1.3 литров, турбо бензинов мотор снабден с лека хибридна технология във версии на мощност от 138 и 156к.с., куплиран с 6-степенна, механична или новата X-Tronic трансмисия задвижващи предните колела. Системата 4х4 ще бъде налична за по-мощната версия, срещу доплащане. На върха в гамата е позиционирана хибридната версия наречена e-Power, която разполага бензинов мотор с работен обем от 1.5 литра и променлива компресия, чиято мощност е 154к.с. Той служи единствено, като генератор служи като генератор за батерията и не е свързан директно с колелата. Електромотор с мощност 187к.с. задвижва предните колела. Нищо не се споменава за динамичните характеристики и разхода на гориво. 


Интериора е крачка напред и предлага значително по-класно усещане. Пред водача серийно място намира 12.3-инчов цифров инструментален панел, а мултимедията е с увеличен на 9-инча, тъчскрийн дисплей. Срещу доплащане е наличен и 10.8-инчов хедъп, цветен дисплей. Благодарение на увеличеното междуосие простора в купето за пътниците е нарстнал, както и багажното пространство с цели 50 литра. На борда място ще намира и последното поколение на полуавтономната система за шофиране от 2-ро ниво, която при Nissan носи името ProPilot. Нейната работа вече е свързана и с данните от навигационната система и сензорите за кръстосан трафик пред и в страни от автомобила. Тя обаче ще бъде налична само за най-високото ниво на изпълнение оборудвано с автоматична трансмисия. Друга особеност е наличието на централна въздушно възглавница между двете предни седалки, която увеличава нивото на безопасност. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар