Интериора също е изцяло нов с ново арматурно табло с двоен цифров панел. Всъщност, това са два почти квадратни екрана, напъхани един до друг. Това било "значително модернизиране". Воланът също е нов с плосък долен край. Задължително! За да изглеждаш като пилот от Формула 1, докато ускоряваш два дни до 100 км/ч. Вентилационните отвори са с овална форма, а на вратите има някаква вълнообразна текстура. Скоростният лост пък е взет от по-евтините модели Iriz и Persona. Най-добре оборудваната версия ще разполага с 6 въздушни възглавници и някакъв пакет от асистенти, който най-вероятно ще позволява автономия от второ ниво.
За техническите подробности, мълчат. Но има един намек: емблемата i-GT. Какво значи това? Нов двигател. Същият 1.5-литров, 4-цилиндров двигател от Proton X50, но без турбо и директно впръскване?! Трансмисията е автоматична за по-достъпните версии и CVT за по-скъпите, която идва от белгийската Punch Powertrain. Значи имаме белгийска скоростна кутия в малайзийска кола с китайски двигател. Глобализацията по принцип е чудесно нещо, стига да не ти се наложи да обясняваш в сервиза какъв е проблемът. Още подробности и снимки ще бъдат добавени до броени дни.


Няма коментари:
Публикуване на коментар