След като преди две години французите решиха да превърнат Renault Espace от MPV в триредов SUV, компанията явно разбра своята грешка и слабите продажби на модела налагат неговия спешен фейслифт. Според говорител на марката, това е ход който е плануван, тъй като постепенно всички модели на Renault трябва да следват един стил на дизайн, но на всички е ясно, че това не се прави едва две години след премиерата на даден модел. Китай прави изключение.
Външните промени на шестото поколение Espace са видими от пръв поглед, като веднага се откроява изцяло новата предна част издържана в новият стил на марката представен за първи път в Renault Rafale. Освен бронята, радиаторната решетка и фаровете изцяло нови са предния капак и калниците. Промени има и в задната част, където наблюдаваме нова форма на задните светлини разположени на капака на багажника, които са и с нов светлинен подпис. Бронята също е ревизирана.
В интериора обаче промени няма. Въпреки това се съобщава за наличието на нови предни седалки с подобрена опора, двоен стъклопакет за вратите които между другото са и с нови уплътнения и нов панорамен покрив с електрохромно стъкло и увеличени размери на, което вече могат да се радват и возещите се на втория ред седалки. Срещу доплащане за първи път за модела е налична и безсмислената камера за лицево разпознаване на водача, като след като го разпознае зарежда автоматично всички запазени настройки направени от него включително позицията на седалката.
Логично след като моделът е представен преди едва две години, то промени в механиката няма и не трябва да очакваме такива. Renault Espace ще продължава да се предлага само в една версия на задвижване с хибридна система оборудвана с 1.2 литров турбо бензинов мотор с мощност 130 к.с., куплиран със стартер генератор с мощност 25 к.с. и електромотор с мощност 70 к.с., позициониран до скоростната кутия предаваща движението към предните колела. Общата мощност на тази система е 197 к.с., а с пълен резервоар и заредена на 100% батерия с капацитет от 2 кВтч., моделът може да измине 1100 км. без нужда от дозареждане.
Как се очаква с такава моторна гама, моделът да има добри продажби въпреки, че реално с цената си от 44 000 евро, той би трябвало да е конкурентен на пазара. Не искаме да сме пророци, но дори и след фейслифта, нещата няма да се променят.
Няма коментари:
Публикуване на коментар