Само 6 месеца след представянето на Mercedes-AMG PureSpeed Concept, сега марката представя и производствената версия на модела, която както се очакваше не се различава от концепцията с наличната система за безопасност HALO, вдъхновена от болидите във F1 и гърбиците зад седалките заимствани от легендарния 300SLR. Червено -черната цветова схема и ливреята #10, от своя страна правят препратка към Mercedes 192 Targa Florio. Mercedes -AMG PureSpeed също ще бъде рядък и ексклузивен модел с тираж от едва 250 бройки, като цените все още се пазят в тайна, тъй като цялата серия вече е разпродадена на подбрани клиенти, които са заявили покупка на всички ултра-лимитирани модели които ще бъдат представени от серията Mythos.
По време на официалната премиера на модела, която се състоя в Абу Даби стана ясно, че AMG Purespeed всъщност е базиран на Mercedes-AMG SL63 , а не както се очакваше на топ версията SL63 S E Perfomance. Това означава, че под капака на PureSpeed място намира познатият V8-цилиндров, 4.0 литров би-турбо мотор, чиято мощност тук обаче е 585 к.с. Той е куплиран серийно с 9-степенната AMG SPEEDSHIFT трансмисия предаваща движението към четирите колела. Активното окачване AMG ACTIVE RIDE CONTROL идва серийно за модела, както и активното управление на задния мост и керамичните спирачки. Според информацията ускорението от 0 до 100 км/ч. отнема 3.8 секунди, а максималната скорост която може да постигнете с този модел без наличието на предно стъкло е 315 км/ч.
Интериорът е издържан в двуцветна схема и добавя специални акценти като седалките AMG Perfomance със специални декоративни шевове и специална кожена тапицерия, която практически присъства навсякъде в купето, дори и на праговете. Часовникът от IWC позициониран централно на таблото намира място и в серийният модел, а озвучителната система от Burmester разполага с 15 високоговорителя и мощност от 1170W. двете специално проектирани за модела каски с интерком свързаност също се предлагат серийно за модела, както и специално платнище с което можете да покриете интериора при лошо време.
Няма коментари:
Публикуване на коментар