вторник, 30 юли 2024 г.

Deepal L07 е новото предложение на Changan с EREV и EV технология

 Автомобилната индустрия, която се стреми към електрификация с все по-голяма скорост, на пазара се появяват все повече интересни модели и то предимно от Китай. Последният от тях е Deepal L07, който обещава да разтърси сегмента на градските коли. Дали обаче това е просто още един електрически автомобил, или наистина има какво да предложи?

Дизайнът като цяло е издържан в стила на Changan Deepal SL03 и е смес от футуристични линии, остри ъгли и необичайни пропорции. Предната част с агресивните фарове и голямата решетка (макар и фалшива) създава впечатление за спортен автомобил, докато задната част с острите светлини и масивния дифузьор допълва футуристичния вид.

Вътре в Deepal L07 ще откриете интериор, който е фокусиран върху минимализма и технологиите. Големият централен екран за инфо-развлекателната система с размер от 15.6-инча доминира на таблото и служи като интерфейс за почти всички функции на автомобила. Най-важната информация за водача се изписва на LCD лента интегрирана в таблото. На борда място ще намира интелигентната система за автономно шофиране разработена от Huawei, която поддържа 2+ или 3-то ниво на автономия. Централната конзола между седалките е от висящ тип и е оборудвана с отопляеми и охлаждащ къпхоудер, поставка за безжично зареждане на телефони и дозатор за аромати с място за три флакона за парфюм патентован от марката. Качеството на материалите е на добро ниво, сглобката е прецизна, а купувачите ще имат възможност да избират от две цветови комбинации за интериора.

Според официалната информация Deepal SL07 е с дължина 4.87 метра и разполага с междуосие от 2.9 метра. Това го прави с около 5 см. по-дълъг от SL03, въпреки еднаквата EPA1 платформа която споделят двата модела. По подобие на своят събрат - L07 също ще се предлага като EREV и ЕV. Хибридната версия с удължен обхват е оборудвана с 1.5 литров, бензинов мотор с мощност 98 к.с., който работи предимно като генератор на литиево-желязо-фосфатната батерия, която от своя страна захранва електромотор с мощност 218 к.с. Версията с нулеви емисии е оборудвана със същият тип батерия, чиито капацитет не се съобщава. Тя ще захранва електромотор позициониран на задният мост с мощност 252 к.с., като за сега автономията не се споменава. 


Официалната премиера на Deepal L07 ще се състои в края на лятото, като цените все още не са обявени. При всички случай моделът ще се експортира, но това няма да стане по-рано от 2025 година, като първите пазари които ще го получат се очакват да бъдат Малайзия, Тайланд и Сингапур. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар