понеделник, 25 септември 2023 г.

Lingxi е марка, плод от сътрудничеството между Honda и Dongfeng

 Няма да е лъжа, ако кажем че японската марка изостава значително в електрификацията спрямо своите конкуренти и не може да намери намери вярната посока. В последно време обаче Honda, дава ясен знак за своето бъдеще и явно намира правилният път пред себе си. Миналата година в САЩ, бе представен първият модел на марката разработен съвместно с GM, а малко след това с премиерата на Honda e:N2 Concept, японците обявиха сътрудничеството си с Dongfeng и GAC и се нагърбиха със задачата до края на 2027 година да представят цели 10 нови модела произвеждани в Китай. Този уикенд, бе предприета поредната стъпка с представянето на новия бранд, рожба от сътрудничеството с Dongfeng, който носи името Lingxi. По този начин японците си осигуряват здрава почва на двата най-големи пазари в света, а именно тези в САЩ и Китай.

Новият бранд ще споделя една и съща посока на предпочитания и възгледи с тези на своите клиенти и ще предлага най-модерните технологии налични на пазара, които ще обслужват техните нужди, и то не само по отношение на мобилноста, но и тяхната интернет свързаност. Това неминуемо означава, че по-голямата част от бъдещите клиенти на марката ще бъдат млади хора, което го доказва и многоъгълният дизайн на концепцията Lingxi L, чиято премиера съпровождаше тази на новият бранд. Новият бранд ще бъде фокусиран предимно към модели с HEV и PHEV хибридно задвижване, както и изцяло електрически BEV модели.

Производствената версия на Lingxi L Concept, трябва да бъде представена до края на 2024 година и ще бъде базирана върху изцяло нова платформа, която ще послужи за основа и на останалите модели на марката, които до края на 2030 година, трябва да бъдат десет на брой. Към монета няма каквато и да е информация относно техниката и параметрите на модела, но става ясно, че новата платформа върху която ще бъде построен, няма да има нищо общо с досегашните разработки и на двете марки. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар