Nissan представя концепция създадена от дизайнерите на марката, чиято цел е била да предложат градски модел без задръжки - такъв какъвто искат да управляват по улиците в града в който живеят и работят. Резултатът от това е Nissan 20-23 Concept и ако се вгледаме малко по-подробно и премахнем всички екстремни аеродинамични елементи в предната и задната част, дълбоките прагове и широките калници с отворите за въздух ще можем да доловим линиите на бъдещият компактен градски EV модел на марката, който ще замени емблематичният Nissan Micra, някъде през 2025 или 2026 година. Ако отидем още по-далеч ще установим и ДНК-то на Alpine - A290_B, който пък е основан на Renault 5. Най-вероятно обаче, от концепцията която виждаме днес в серийният модел ще останат само характерните LED предни и задни светлини, които придават приятелски вид на автомобила.
Интериора на концепцията посреща с откровено спортна обстановка и макар да няма помен от централно разположеният волан в концепцията на Alpine е доста футуристичен. Седалките са тип - корито без възможност за реглаж, а за точната позиция на управление водачът ще може да регулира педалите и волана. Като стана въпрос за волана, то е образно казано поради факта, че неговите квадратни и изрязани форми го оприличават повече на щурвал. Жизнено важната информация за водача се изписва на овален дисплей, който показва обстановката пред автомобила и създава илюзията за прозрачен кокпит на малък хеликоптер.
Марката ревностно мълчи относно механиката на концепцията, но тъй като явно тя е построена върху CMF B-EV платформата на Renault-Nissan, то инженерите са прибегнали до конфигурацията със задно разположен електромотор с мощност 215 или 268 к.с., по подобие на Alpine - A290 B. Серийната версия на модела обаче ще бъде с предно разположен агрегат и мощност от 136 к.с., автономия до 400 км и цена около 25 000 евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар