Дойде момента за обновяването на един от малкото седани предлагани на пазара в Европа, а именно Peugeot 508. Френският модел не оправдава очакванията, но въпреки това марката не го изоставя и дори работи по неговият наследник, който ще бъде изцяло електрически задвижван. Външните промени са видими от пръв поглед, тъй като предната част е изцяло нова с интегрирана радиаторна решетка, тънки LED светлини и три вертикални дневни светлини от всяка страна. За съжаление, дизайна и тук е с китайско влияние и обезпокоително наподобява този на Changan Lamore / Yida и Changan Uni-V, но тъй като двете марки си сътрудничат в усилено в Китай, то това би могло да даде някакво обяснение относно този факт. Погледнат отзад, моделът получава нови светлини с характерен светлинен подпис и нов дизайн на бронята.
Необясним обаче остава факта, че обновеното Peugeot 508 няма да се възползва от леката хибридна технология, която бе представена преди няколко седмици за бензиновите версии на Peugeot 3008 и 5008. Базовите версии на 508 ще продължават да разчитат на бензиновият 3-цилиндров, 1.2 литров мотор с мощност 128 к.с., а тези които предпочитат дизела ще трябва да се задоволят с познатият - 1.5 литров мотор с мощност 130 к.с. И в двата случая трансмисията е 8-степенна, автоматична предаваща движението към предните колела. Налични за модела обаче са три Plug-in хибридни версии с 1.2 литров, бензинов мотор съчетан с електромотор, които ще се предлагат във версии на мощност от 178 и 222 к.с. На върха в гамата е позиционирана модификацията 508 PSE с 1.6 литров, турбо бензинов мотор и електромотор вграден в трансмисията, както и втори такъв на задният мост и задвижващ задните колела при нужда. Общата мощност на хибридната система в тази модификация подавана към колелата е 355 к.с., но и цената ще бъде подобоваща, като се очаква да надхвърли значително прага от 70 000 евро. За пазарите в Африка, Азия и Близкия изток е предвидена и версия с 2.0 литров, турбо бензинов мотор с мощност 218 к.с.
В интериора промените са по-фини. Там наблюдаваме преработен 12-инчов, цифров инструментален панел (i-Cocpit) с възможност за смяна на интерфейса. Серийно на борда място намира 10-инчов екран за инфотайнмънт система от ново поколение, която в най-високата си версия разполага с гласов контрол за някои от функциите. Впечатление прави и преработеният централен панел между седалките, чиито скоростен лост е отстъпил своето място на електрически шалтер. Налични за модела са и нови тапицерии и разцветки. Серийно на борда място намира адаптивният круиз контрол, сензор за движение в пътното платно, активна система за разпознаване на пътните знаци, сензор за обекти в сляпата зона на водача, камера за заден ход, автоматични фарове и чистачки, стъклен люк и система за нощно виждане.
Няма коментари:
Публикуване на коментар