Явно французите не са жалели средства за разработката на новото Peugeot 508, чиито официални снимки са пред нас. Дизайнът на екстериора силно е повлиян от този в последните концепции представени от марката, което на дали ще се хареса на всички, но определено може да се каже, че е смел и футуристичен. Добро впечатление правят вратите, чиито стъкла са без рамки, а линията като цяло е купеобразна и придава динамично излъчване на седана.
Интериора е също е с поглед в бъдещето и в стила на Peugeot 3008. Изцяло дигитилизиран той разполага с огромен дисплей на централната конзола чрез който ще се управляват повечето от функциите в автомобила. Инструменталният панел пред водача също представлява 10-инчов LCD дисплей със сменящи се функции и система Night Vision. Оборудването е изключително богато. Материалите са висококачествени, като преобладават кожени и дървени елементи. Амбиентното осветление също не е забравено, а на централната конзола място намира 12.3 инчов дисплей.
Имайки предвид, че новото 508 е построено върху модулната EMP2 платформа, теглото е намалено с 70кг. спрямо това на предходният модел, което неминуемо ще се отрази положително на поведението на пълноразмерният седан особено на версията с активно окачване. За сега от фирмата не споделят подробности нито това, какви агрегати ще намират място под предния капак, но се предполага, че ще видим 1.5 и 2.0 литровите дизели, както и бензиновите турбо агрегати, както и хибридна версия. Официалната информация за модела ще бъде налична след премиерата на новото Peugeot 508, която ще се състой след две седмици по време на автосалона в Женева.
+++++++++++++++++++++++++
Според последната информация под предния капак първоначално място ще намират два бензинови (PureTech - 180 и 225) и четири дизелови Blue HDI с мощност 130, 160 и 180к.с. Всички модификации ще се предлагат серийно с 8-степенна, двудискова трансмисия, а за базовият модел с мощност 130к.с. ще се предлага само 6-степенна, механична трансмисия. До края на 2019 година ще бъде налична и хибридна версия с бензинов двигател и задвижване на четирите колела.
+++++++++++++++++++++++++
Според последната информация под предния капак първоначално място ще намират два бензинови (PureTech - 180 и 225) и четири дизелови Blue HDI с мощност 130, 160 и 180к.с. Всички модификации ще се предлагат серийно с 8-степенна, двудискова трансмисия, а за базовият модел с мощност 130к.с. ще се предлага само 6-степенна, механична трансмисия. До края на 2019 година ще бъде налична и хибридна версия с бензинов двигател и задвижване на четирите колела.
Няма коментари:
Публикуване на коментар