четвъртък, 29 септември 2022 г.

Новото лого на марката прави своя дебют в Citroen Oli Concept

 За първи път можем да видим новото лого на Citroen в концепцията представена днес под името Citroen Oli. Ясно е, че моделът е далеч от серийно производство, а производителят гледа на него като лаборатория на колела, чиито дизайнерски похвати трябва да бъдат внедрени в бъдещите серийни модели на марката. Нетрадиционният дизайн на каросерията, която се характеризира като двуредов пикап, включва идентични предна и задна брони, вертикално челно стъкло, срещуположно отварящи се врати и багажно пространство с променлив обем благодарение на така наречената сгъваема задна врата. 

Интериорът посреща с уютна обстановка и четири индивидуални седалки изработени на 3D принтер от термопластичен полиуретан, прикрепени на пода чрез ударо абсорбиращи, гумени тампони. Арматурното табло е със силно минималистичен дизайн, като липсват каквито и да е екрани и сложни контролери. Водача и пътниците получават нужната информация от прожекционната системата Smartband, която използва за екран предното стъкло. Вградената докинг станция  е с възможност за свързаност с мобилните устройства на собствениците и разполага с подвижни тонколони, функция подходяща за открити изгледи. Всички функции се управляват от джойстиг позициониран на волана. 

Подробна информация относно електрическото задвижване на Citroen Oli Concept няма, но производителят съобщава , че консумацията на тежащият едва 1000 кг. модел възлиза на 10 кВтч/км., което гарантира автономия от около 400 км. имайки предвид, че батерията е с капацитет - 40 кВтч., а максималната скорост е ограничена на 110 км/ч. Времето за зареждане от 20 до 80%, възлиза на 23 минути. Моделът също така има възможност да съхранява и отдава електроенергия  към мрежата или чрез стандартен контакт на други устройства. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар