В своята 103 годишна история, Citroen сменя за 10-ти път своето лого и се връща към оригиналният дизайн от 1919 година с вертикална овална рамка и двойни шеврони. Според информацията първият модел, който ще разполага с новото лого ще бъде представен още тази седмица като концепция, заедно с новият слоган на марката " Нищо не ни движи, както Citroen". В сериен модел не трябва да очакваме новата емблема по-рано от средата на 2023 година, като най-вероятно това ще бъде новото поколение на C3.
Компанията вярва, че тази промяна е необходима преди нейната най-вълнуваща глава от нейната история имайки предвид, че до 2030 година предстои цялостна електрификация на моделната гама. Лично изпълнителният директор на марката Винсент Коби, описва новото лого "като елегантен символ на напредъка".
Компанията вярва, че тази промяна е необходима преди нейната най-вълнуваща глава от нейната история имайки предвид, че до 2030 година предстои цялостна електрификация на моделната гама. Лично изпълнителният директор на марката Винсент Коби, описва новото лого "като елегантен символ на напредъка".
Няма коментари:
Публикуване на коментар