След плануваното обновяване на Lamborghini Urus става ясно, че базовата версия на модела вече ще носи буквата S, след името си. Освен това обновената версия разполага с малко по-агресивен дизайн благодарение на новите брони с което се и изчерпват външните промени на купеобразният SUV, който предлага максимална производителност съчетана с комфорт на всякакви терени.
По-интересно е, какво се случва под предния капак. Там място намира нова версия на 4.0 литровият, V8-цилиндров би-турбо мотор, чиято мощност вече възлиза на дяволските 666 к.с. това е довело до леко покачване на общото тегло на модела, като сега то е от 2197 кг., но въпреки това динамичните характеристики на Urus S, са подобрени в сравнение с настоящият модел. Според информацията ускорението до 100 км/ч. става за 3.5 секунди, но максималната скорост остава същата - 305 км/ч. Трансмисията остава същата 8-степенна, двудискова предаваща движението към четирите колела с променливо съотношение на предавателното число спрямо предения и заден мост. Марката работи и по хибридна версия на модела, чиято технология се очаква да дойде от Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe.
По-интересно е, какво се случва под предния капак. Там място намира нова версия на 4.0 литровият, V8-цилиндров би-турбо мотор, чиято мощност вече възлиза на дяволските 666 к.с. това е довело до леко покачване на общото тегло на модела, като сега то е от 2197 кг., но въпреки това динамичните характеристики на Urus S, са подобрени в сравнение с настоящият модел. Според информацията ускорението до 100 км/ч. става за 3.5 секунди, но максималната скорост остава същата - 305 км/ч. Трансмисията остава същата 8-степенна, двудискова предаваща движението към четирите колела с променливо съотношение на предавателното число спрямо предения и заден мост. Марката работи и по хибридна версия на модела, чиято технология се очаква да дойде от Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe.
Дизайнерите не са посмели да докосват високотехнологичният интериор, тъй като и без друго, той е един от най-добрите в момента. Съобщава се обаче за редица нови материи, цветове и различни покрития, както и възможност за индивидуализирането с двуцветна кожа с контрастни шевове. Клиентите имат възможност да изберат из между многобройни опции, сред които и карбонов покрив, който допълнително подчертава спортният характер на модела. Цените на Lamborghini Urus S в Италия, стартират от 195 538 евро, което го прави с няколко евро по-евтин от прекият му конкурент в лицето на Porsche Cayenne Turbo GT.
Няма коментари:
Публикуване на коментар