Дъщерната марка на Geely, постепенно започва да обновява своите модели, като налага малко по-агресивна линия в дизайна на екстериора. След фейслифта на Lynk&Co 01, сега на ред идва за обновяване и на седана представен преди 4 години - Lynk&Co 03.
Както знаем единственият седан в гамата на марката е базиран върху модулната платформа CMA от Volvo, което означава, че промените в механиката не са необходими. Под капака на базовата версия обаче, вече място намира новият 4-цилиндров - 1.5 литров, турбо бензинов мотор с мощност 181 к.с., последван от 2.0 литровият, турбо двигател, чиято мощност е завишена на 218 к.с. Plug-in хибридната версия продължава да се предлага с 3-цилиндровият, 1.5 литров агрегат, куплиран с електромотор, чиято обща мощност възлиза на 262 к.с. Спортната версия Lynk&Co 03+ е без промяна и е налична с 2.0 литровият, турбо агрегат във версия на мощност от 265 к.с. При всички случаи трансмисията е 7-степенна, двудискова с изключение на версията 03+, която е оборудвана с 8-степенна, автоматична трансмисия предаваща движението към четирите колела.
Както знаем единственият седан в гамата на марката е базиран върху модулната платформа CMA от Volvo, което означава, че промените в механиката не са необходими. Под капака на базовата версия обаче, вече място намира новият 4-цилиндров - 1.5 литров, турбо бензинов мотор с мощност 181 к.с., последван от 2.0 литровият, турбо двигател, чиято мощност е завишена на 218 к.с. Plug-in хибридната версия продължава да се предлага с 3-цилиндровият, 1.5 литров агрегат, куплиран с електромотор, чиято обща мощност възлиза на 262 к.с. Спортната версия Lynk&Co 03+ е без промяна и е налична с 2.0 литровият, турбо агрегат във версия на мощност от 265 к.с. При всички случаи трансмисията е 7-степенна, двудискова с изключение на версията 03+, която е оборудвана с 8-степенна, автоматична трансмисия предаваща движението към четирите колела.
Интериорът в обновената версия на Lyunk&Co 03 е изцяло нов с по-големи дисплеи за инструменталният панел пред водача и мултимедията, чрез която вече се управляват и всички функции на климатичната инсталация, което е елиминирало наличието на каквито и да е физически бутони. Централната конзола между предните седалки също е нова - плаваща с легло за безжично зареждане на телефони.
Цени все още не са обявени, но имайки предвид наличието на новият 4-цилиндров мотор за базовата версия, който замества настоящият 3-цилиндров агрегат и наличието на по-голяма количество асистенти подпомагащи шофирането, то трябва да се очаква скок от поне 10%.
Няма коментари:
Публикуване на коментар