неделя, 12 юни 2022 г.

Обновеният Lynk&Co 01 само с хибридно задвижване

 Шест години след премиерата на първият модел на марката  - Lynk&Co 01(която е собственост на Geely),  получава козметични промени и подобрена хибридна система. Външно китайският кросоувър, който се предлага и в Европа, получава нова предна част с по-агресивен вид и нов интериор. 

Базираният върху платформата на Volvo - CMA, кросоувър вече разполага с най-новата версия на хибридното задвижване Lynk E-Motive, което всъщност е наличната в хибридната версия на Geely Xinqyue L, под името Leishen Power. Това означава, че под капака място намира 3-цилиндровият, 1.5 литров, турбо бензинов мотор с мощност 150 к.с., куплиран с електромотор, чиято мощност възлиза на 136 к.с. Общата мощност на хибридната система е 245 к.с., като същата работи в два режима на работа - нормален и паралелен. При нормално движение, двигателят с вътрешно горене служи предимно за генератор на тяговата батерия, но при увеличаване на скоростта или ускорение, системата минава в паралелен режим и двигателят заема главна роля в задвижването на предните колела, чрез 3-степенната трансмисия DHT Pro. Благодарение на това се постига среден разход на гориво от 4.9 литра. Според информацията до няколко месеца ще бъде предложена и версия с възможност за зареждане на батерията директно от електрическата мрежа. Конвенционалните версии оборудвани с ДВГ, отпадат от гамата на модела. 

Промените в интериора се виждат от пръв поглед, като пред водача вече място намира по-голям цифров инструментален панел, а на централната конзола място намира огромен таблет за мултимедийната система. Волана също е с нов дизайн, както и корите на вратите. Добавен е и нов пакет от асистенти за подпомагане на шофирането, като общият им брой в момента възлиза на 27. 

Продажбите на обновеният Lynk&Co 01 в Китай, вече са започнали, като компанията иска минимум 28 000$, за базовата версия. До края на годината моделът ще бъде наличен и в Европа, а хибридната технология Lynk E-Motive ще бъде налице и в останалите модели на марката, чието обновяване трябва да завърши през 2025 година. Тогава е и краиният срок за преминаването на гамата в изцяло хибридни модели, като следващата стъпка ще бъде и предлагането на EV версии.


Няма коментари:

Публикуване на коментар