сряда, 13 април 2022 г.

Обновеното BMW X7 (G07), представя новото лице на марката

В средата на своя жизнен цикъл, флагманският  SUV на марката е основно преобразен и е първият модел, който демонстрира новото лице на моделите на BMW с което трябва да свикнем за в бъдеще. Изцяло новата предна част на обновеното BMW X7 (G07), се характеризира с двойни светлини в предната си част, като в горният ред реално са разположени дневните LED светлини и мигачите. Основните фарове са замаскирани в тъмен цвят, а предната броня ще се предлага в два стила на дизайн в зависимост от модификацията. Радиаторната решетка е леко променена, а срещу доплащане ще се предлага и светеща такава. В задната част промените се свеждат единство до новите DRL светлини.

Ако считате, че външните промени са значими, то погледнете интериора, който е изцяло нов с комбиниран цифров панел пред водача, който приютява 12.3-инчов дисплей за инструменталния панел и 14.9-инчов тъчскрийн ориентиран към водача за инфотайнмънт системата от последното 8-мо поколение с гласов личен асистент и гласови команди на отделни системи като: страничните стъкла и щората на панорамният покрив. Поглеждайки към централната конзола между предните седалки откриваме липсата на традиционния скоростен лост, който е заменен от миниатюрен шалтер за повече пространство. Обновеното BMW X7 ще се предлага във версии с 6 и 7 места и багажно пространство от 326 литра.

Под капака място намират познатите бензин и дизелови мотори комбинирани с лека хибридна система работеща под напрежение от 48V, които разполагат и с повече мощност. Базовият 3.0 литров, турбо мотор за модификацията xDrive 40i, получава допълнителни 41 к.с. и сега мощността му възлиза на 375 к.с. Над него е разположена версията M60i с 4.4 литров, V8-цилиндров, би-турбо мотор с мощност 523 к.с. За тези, които искат повече мощност е подготвена версията на Alpina XB7, която ще разполага с внушителните 630 к.с. изпомпани от същият 8-цилиндров мотор. Дизеловата версия xDrive40d, разчита на 3.0 литровият турбо дизел с мощност 352 к.с., който също получава лека хибридна технология. При всички случаи трансмисията е 8-степенна, автоматична предаваща движението към четирите колела. Серийно за модела се предлагат управляемият заден мост, активните стабилизиращи щанги и въздушното окачване,  а срещу доплащане клиентите за първи път ще имат възможност да поръчат 23-цолови джанти. 




Няма коментари:

Публикуване на коментар